Summa sidvisningar

fredag 20 november 2015

Utekväll med arbetskamraterna

Vi tog en sväng till kupolen idag. Robert har med nöd och näppe överlevt sin mansförkylning. 

Jag behövde ett par nya brallor och det finns lite fler butiker där att välja mellan än här på stan. Blev lunch där också.
Jag hittade ett par både snygga och sköna byxor på Lindex av alla butiker. Hade turen att hitta en rabattkupong bland skräpmejlen så jag fick 30% rabatt på dom också.
Sånt värmer i en Bjursings hjärta och plånbok.
Fabian var inte allt för imponerad av att köra mamma till Scandic och få tillbringa kvällen ensam hemma med pappa. Robert sa att han började känna sig som ensamstående pappa så ofta som jag var ute och rände på krogen (var säkert 5 år sen sist) (minst) Rolig kille det där!
Jag har bowlat en gång tidigare i mitt liv. Gick trögt i starten men sen lyckades jag få en ett par strike. 
Testade lite olika stilar för att se vilken som funkade bäst.
Efter bowlingen gick vi upp till restaurangen på Scandic och åt mat. Jag tog kyckling, smakade riktigt bra.
Lite trökigt var att när vi kom ut och skulle dra vidare ner på stan så hade alla som tagit bilen dit fått böter på 600:- 
Jag fick skjuts av Robert och Fabian upp och tog även vin till maten så jag klarade mig från böter.
Vi fick skjuts ner till Bishops och där blev det en öl och en kaffe Karlsson innan jag gick hem.
Vi var där så pass tidigt att när vi gick hem i 23 tiden då började folk komma dit. Vi har skrattat massor, ätit och druckit gott. 
Helt enkelt haft en riktigt bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar