Summa sidvisningar

söndag 1 november 2015

Tänt ljus för dom som fattas oss♡

Vi hade tänkt åka med Robert i bussen igår för att tända ljus åt våra far- och morföräldrar som alla ligger i Grycksbo. Men Fabian sov igår så vi hann inte med någon buss.
Idag somnade han tidigare och vaknade så vi hann med på Roberts sista tur till Sågmyra. Fabian ser nästan lite mallig ut där han sitter som en stor kille i bussen och tittar ut på allt. 

Mormor var hit och lekte med Fabian på förmiddagen. Dom var lika glada båda två över att se varandra. Jag passade på att färga min utväxt i håret, göra en tavla och fixa med tvätten.

När vi kom hem på eftermiddagen efter bussturen så drog Robert iväg på annat och Rasmus kom in till mig och Fabian. Jag klippte håret på Rasmus sen busade han och Fabian en del innan Rasmus åkte hem och Fabian gå och lägga sig.

Imorgon är det äntligen måndag igen och jag får åka till mitt fantastiska jobb :)
Fina mormor ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar