Summa sidvisningar

fredag 9 oktober 2015

Tur jag har uppmärksamma läsare

Vi gick och lade oss tidigt hela familjen igår. Redan kl 21 hoppade vi i säng och somnade på studs.
Till och med Fabian sov länge. Kvart i åtta vaknade han så vi fick oss en ordentlig sovmorgon. 
Vi drack kaffe sen klädde vi på oss och gick ut på en långpromenad tillsammans. Åkpåsen åkte fram till Fabian då det bara var några grader varmt ute. 
Vi gick och handlade oss en god frukost som vi åt när vi kom hem sen. 

Jag borde nog läsa igenom allt jag skriver innan jag lägger ut det. Skriver ju oftast från mobilen och i den är det ju rättstavningsprogram. Det blir inte alla gånger så bra tyvärr. Som ibland när man skriver ord som inte finns med så gör den egna ord. Och ibland kan ett ord bli två.
Som igår när jag skulle skriva musikkrysset så fick min mobil det till "musikkryss eländet" det fick ju helt plötsligt en totalt annan innebörd. Tur jag har uppmärksamma läsare som frågar mig om det verkligen ska stå så :) 

Har hänt flera gånger (det är bara för att kolla om jag har nån som läser och reagerar på det jag skriver ;) 


Nu hoppas vi på att Fabian ska sova lite middag så att vi kan åka med Robert på bussen ut till Grycksbo och hälsa på barn och barnbarn där ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar