Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2015

Imorgon blir det äventyr

Idag åkte jag och Fabian med Robert i bussen på sista turen. Fabian hade inte sovit på hela dagen så det var ingen pigg kille jag hade med mig.
Vi hann åka en hållplats sen sov han. Han vaknade alldeles innan vi var framme vid garaget i Sågmyra och skulle hoppa av och åka med i bilen hem.

Imorgon blir det lite längre äventyr vi ska ut på. Då åker vi på kryssning hela stora familjen. Alla mina barn med respektive, barnbarn och mamma så vi är 13 stycken allt som allt. Första gången vi åker iväg på något samlade allihopa. Det ska bli jätteskoj, sen ser vi såklart fram emot kvälls och frukostbuffén. 

Nu ska jag försöka sova lite. Jag har sovit dåligt sista veckorna. Vaknar varje natt i 3-4 tiden och kan inte somna om förrän ett par timmar senare....och då är det dags att gå upp.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar