Summa sidvisningar

onsdag 28 oktober 2015

Grattis bloggen på 2 - årsdagen!

Vilken rolig kryssning vi haft.
Imorgon ska jag lägga ut bilder och skriva om vårt dygn på båten.
Det blev en dryg resa hem idag då vi fastnade i bilkö redan i Stockholm.
Vi kom lite drygt 3,5 mil på en och en halv timme.

För två år sedan prick på dagen så skrev jag mitt första blogginlägg och startade min blogg.
För prick på dagen för två år sedan var Fabian en liten filur i fåtöljen på väg upp till habiliteringen.
Vi skulle träffa en ortoped som skulle kolla hans rygg.
Det har varit två omtumlande år.
Det har gått upp och ner.
Sista tiden mer upp än ner tack och lov.

Tack alla ni som läser det jag skriver och följer vår vardag.
Tack för alla fina och värmande kommentarer jag fått under dessa två år.
Jag har inte tänkt sluta blogga än i alla fall.
Det har blivit lite som min dagbok jag kan gå tillbaka i och som en ventilation att bara få bubbla ur sig känslor och tankar.

Nu blir det god natt.
Imorgon ska jag ha underhållning och mat på jobbet så jag har lite att stå i då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar