Summa sidvisningar

söndag 25 oktober 2015

En trevlig lördag med svärföräldrarna

Vi hade bokat bord på O'learys igår för att se på hockey och äta med Roberts föräldrar. 
Färjestad vann till slut och det ropades högt och vilt av en viss person vid vårt bord.
Vi hade riktigt roligt och trevligt tillsammans! 
Vi både åt och drack gott.
Jag åt en club sandwich fick i mig drygt halva, så stor var den.
Robert mamma åt oxfilé som också smakade toppen.
Robert och hans pappa åt varsin pulled pork burgare. Dom hade kunnat dela på en, så stora var dom. Men det är väl bättre att få för stora portioner än för små så man går hungrig från bordet.
Istället för dessert blev det en varsin God kaffedrink till mig och svärmor. 
Vi gick vidare till Pitchers efteråt men blev inte där så länge. Var hemma före klockan 22. Det är bra med att gå ut i tid. Då kan man även gå hem i tid :)
Vi köpte med oss lite mat på vägen hem också men jag fick hicka så jag kunde knappt äta.
Fabian var snäll och gav oss sovmorgon till halv tio i morse.
Sen hade han lite morgongymnastik. Han är en aning överrörlig. Han viker ihop sig och gosar med sina fötter. Han har en otrolig balans för han kan sitta med båda fötterna i ansiktet utan att trilla omkull.
Nyklippt och fin är han också. Han har blivit en sån stor kille, blivit duktig på att sätta ner hälarna i golvet när han står också på sina vingliga ben. Fina Fabian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar