Summa sidvisningar

onsdag 16 september 2015

Lyckad lunch och galen man

Jag hade ingen bil i morse och kunde inte cykla till jobbet med en kastrull soppa och två påsar med andra saker.
Det löste sig tack vare att Robert hade rast och kunde köra mig till jobbet i bussen. 
Inte alla som blir upplockade utan för dörren och har en hel buss för sig själv till jobbet med egen busschaufför. 
Jag behövde inte sitta och äta soppa för mig själv som tur var. Hade både min egna fisksoppa och köpt gulaschsoppa. Min soppa blev mycket uppskattad och dom bad till och med om receptet. 
Min soppa tog slut helt så närpå en liten skvätt som ingen vågade ta.
Blev även hämtad efter jobbet av Robert men då i bil. 
Fabian sov när vi kom hem så han får vi nog uppe till sent ikväll. Jag och Fabian  gick ut på en liten promenad. Jag var så trött när jag kom hem från jobbet att jag höll på att somna sittandes i fåtöljen. Enda sättet att hålla mig vaken på är att gå ut plus att Fabian gillar att vara ute och gå också. 

Här hemma har jag haft en ilsken man som ska titta på hockey. Det krånglade som tusan när han skulle få igång det på tv'n. 
Nu fungerar det och jag hoppas det håller i sig tills matchen är slut. Han blir galen bara av att titta på hockey när det funkar. Krånglar det vill man inte vara i samma rum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar