Summa sidvisningar

fredag 25 september 2015

Jag är rik som ett troll (på kärlek)

Fick besök av Elin och Alice på förmiddagen. Dock lite senare än vi planerat. Fabian vaknade före 05 i morse och somnade om i nio tiden och sov till nästan halv tolv. 
Elin hann i alla fall sy en dreglis och klippa till en mössa när dom var här. Alice "hjälpte" till att sy hon med.
Fabian var lite anti Alice till en början men det släppte efter en liten stund. Då gick det bra att leka på rummet. 
Vi fick sällskap av lilla Selma som Robert hämtat upp på vägen hem från jobbet. Hon ska sova hos oss i natt. 
Jag är verkligen rik som ett troll. Rena guldgruvan♡ 
Tre gudomligt fina guldklimpar som värmer mitt hjärta fullt av kärlek. 
Att ha dom samlade alla tre på en gång är ännu mer fantastiskt. Dom är så himla goa och söta med varandra. 
Fabian tycker att det blir lite för mycket ibland bara. Det är ju faktiskt hans mamma.
Selma och Fabian följer efter varandra hela tiden och hittar på bus. 
Roberts kompis Andres skulle bjuda på lunch så vi gick till Mimos och åt. Fabian i rullstolen och Selma i vagn. Alice och Elin skulle med bussen hem. Alla gick ut och jag var kvar sist inne. Jag gick ut i trapphuset och frågade Robert om han hade nyckel så jag kunde låsa. (Borde inte skriva det här ifall Fanny läser)
Ska du inte ha Selma med dig, säger han. Hon den lilla stackarn satt kvar i vagnen i hallen inne. Och jag som säger att Fabian har en snurrig mormor ibland. Jag vinner nog med hästlängder över henne. Hon tar då Fabian med sig överallt ;)
Vi var ut en sväng till. Selma blev hastigt trött och somnade. Fabian hade en skyddande hand på henne hela tiden när hon sov.
Håll med om att dom är för söta♡
Som sagt dom hittar på en del bus tillsammans. Fabian är och rotar i skafferiet hundra gånger om dagen. Minst! 
Idag blev det en rosett som satte stopp för Fabian att öppna dörren. Jisses vad arg han blev när han inte fick upp den. Selma försökte att klappa tröstande på honom men det gjorde nästan saken bara värre.
Det var två mycket trötta barn men alldeles för tidigt för att gå och sova. Det fick bli lite bus i badet för att hålla dom vakna en stund till.
Dom hjälpte till att tvätta varandra. Efter badet blev det välling och god natt. Nu sover dom sött båda två och jag och Robert ska titta på film som vi var och hyrde förut när vi var ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar