Summa sidvisningar

onsdag 16 september 2015

Glad så jag gråter av lycka!

Kvällen som började i ilska över att hockeyn inte ville hoppa igång på tv'n övergick i ren glädje. För Fabian, Felix och Robert för att Färjestad vann och dom till slut lyckades se matchen på tv. Fabian skrek och klappade händerna precis som sin pappa och brorsa när det blev mål.
Jag har "pyntat" hela lägenheten i teckenspråkslappar. Det kan underlätta för folk som hälsar på och blir en påminnelse till oss. Fabian tar efter allt mer när vi tecknar. Lite på sitt vis men han försöker i alla fall och det är ju fantastiskt bra.
Men det här gjorde min dag! Bättre slut på dagen kan man inte få. Att bli taggad i en status och få läsa ord som berör en ända in i hjärtat. Och till sist se att man vunnit en renovering och ska få bli tillpiffad och snygg, helt gratis dessutom!  Jag kan knappt tro att det är sant. Jag är så himla glad, tacksam och framförallt rörd. Jag kommer att vara helt torr om tandköttet imorgon när jag vaknar för jag kan inte sluta att le :)
♡♡♡

10 kommentarer:

  1. Vad härligt för dig. Du får verkligen njuta när du pysslas om. Du skriver bra och vi får verkligen hänga med er i både glädje och sorg. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Ja, du är ju bara bäst alltså!
    Sååå glad för din skull :)
    Ha dé/Kram

    SvaraRadera
  3. Vad underbart för dig, dels att få höra så fina ord och även att få bli ompysslad!! Det är du verkligen värd!! Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilka ord va! Tack Karin och kram på dig!

      Radera
  4. Åh vad roligt för dej. Det är du verkligen värd.

    Kram. ������
    Farmor Ulla-Brith

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt. Det är du värd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara! Blir alldeles varm av alla snälla kommentarer :)

      Radera