Summa sidvisningar

lördag 5 september 2015

Familjen konstnärer eller var det konstiga

Fabian och Robert gick upp redan klockan 05:20 i morse. Jag fick sovmorgon och sov till halv nio. Mycket skönt! 
Vi har varit riktigt konstnärliga hela familjen idag. Jag har fått tillbaka min efterlängtade symaskin från lagning och har sytt några väskor.
Fabian och Robert ritade fina teckningar tillsammans. 
Eller rättare sagt Robert ritade självporträtt och Fabian spred kritor över hela köket. Fast han ritade faktiskt några streck han också.
Efter att Fabian hade sovit så gick vi ner på stan och kollade lite. Det var Granny Goes Street på stan, musik och andra aktiviteter för alla åldrar och allt var gratis. Vi "delade" på en langos, jag älskar langos!
Sen blev det en glass så Fabian  kunde äta också. Han älskar glass.
Jag hittar på nya modeller på väskor hela tiden. Det är så himla kul att sy. Tycker att alla blir lika fina så jag vill ha en av varje. Blir en för varje dag snart.
Börjar bli fullt på dörren med väskor nu :)
Fabian sov middag tidigt eftersom han vaknade så tidigt i morse. På eftermiddagen blev han så trött så trött. Låg i soffan och byggde med sitt duplo medan Robert kollade på fotboll. Typ två sekunder efter att jag tog bilden så somnade han med sitt duplo i famnen. Då är man trött. Klockan var ändå halv sju då så han fick välling och pyjamas och sen somnade han skönt I sin säng lilla hjärtat ♡
När Fabian somnat kollade vi på en bra film vi hyrt. Sen lekte vi med selfiepinnen. Nu ska vi leka med en annan pinne ;) 

1 kommentar: