Summa sidvisningar

tisdag 18 augusti 2015

Så tacksam för att vi fått hjälp

Jag och Fabian skulle gå ut en sväng på förmiddagen. Öppnade dörren och där stod två stora kartonger. Trodde först att det var blöjleverans som vi får som hjälpmedel genom vårdcentralen. Men den här gången kom paketen från Omtanken. Det var massor med saker. Tvål, handsprit, tvättlappar, engångshandskar, handkräm m.m. Det är en stor hjälp och en liten tröst i det som är vår vardag. Det blir så mycket merkostnader och extra utgifter med Fabian. Frågan är bara hur vi ska få plats med allt. Måste stuva om och försöka få in allt nånstans. Bara alla rullstolar, ståskal med ställning och rollator tar upp halva lägenheten. Skulle behöva ett rum för bara Fabians extra saker. Jag är så otroligt glad och lättad över att vi äntligen fått hjälp för honom. 
Han är dock inte till så stor hjälp ;) 
Han älskar att vara i mitt syrum medan jag håller på och grejar. Jag gjorde en väska och Fabian  gick igenom alla böcker han kunde de hitta. Han är lite dålig på att plocka ihop efter sig bara den lilla busen. 
Vi var och hälsade på en arbetskamrat från Smedjan idag. Han lyckades vända uppochner på hennes hem också innan vi gick hem igen. Tur han är söt den lilla krabaten♡ 


Imorgon ska jag tillbaka till mitt fantastiska jobb igen. 
Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar