Summa sidvisningar

onsdag 12 augusti 2015

Jag älskar redan mitt nya jobb

Träffade min nya chef i "min" nya lokal där jag ska hålla till i morse.
Jag fick en alldeles egen jobb telefon med ett alldeles eget jobbnummer.
Hur stort känns inte bara det?!

Vi kollade igenom vad som fattades och behövdes köpas in.
Det är lite dåligt med förvarings utrymmen och skåp.
Vi var och handlade det viktigaste och kikade på lite möbler.
Sen har vi krånglat med min telefon och försökt att få igång min mejl på den men vi lyckades inte få till den.
Får ta till experthjälp imorgon.

Imorgon ska jag åka och köpa tårtor för att på eftermiddagen ska vi bjuda in dom närboende pensionärerna på fika.
Berätta om verksamheten och höra om dom har några särskilda önskemål på aktiviteter.
Det har varit en dag med mycket nya intryck och jag känner mig alldeles proppfull i huvudet av saker jag ska göra och komma ihåg.

Fabian blir så glad när jag kommer hem från jobbet.
Han är inte van att jag är borta såhär långa dagar.
I måndags när jag kom hem vägrade han att släppa mig så att jag var tvungen att ha honom i knät medan jag satt på toan och kissade :)
Idag fick jag bamselånga kramar och pussar när jag kom hem.

Vi har haft barn, barnbarn och mormor här på kvällen och grillat lite.
Var bara Fanny, Jesper och Selma som fattades.
Dom är på väg hem från Norge.
Vi planerade för att åka på en kryssning tillsammans hela högen.
Vi blir 12 stycken allt som allt.

Nu väntar jag på att Fabian ska somna så jag kan hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar