Summa sidvisningar

söndag 23 augusti 2015

Hemska barn

Fick besök av Rasmus och Lina på eftermiddagen som kom hit och åt tacos med oss.
Jag åkte till Willys och handlade i ren ilska så vi kunde göra mat.
Har gått och retat upp mig hela dagen på idioten på Hemköp.
-Lägga skulden på min son...
Hade lust att körs upp dom där jädra Melonerna där bak på honom!!

Jag ska släppa det där nu....

När Rasmus och Lina åkte hem och Robert hade också åkt och jobbat så jag och Fabian blev ensamma. Då gick vi till Dalarnas museum och titta på utställningen om KIZZ.
Det var sista dagen idag.
Vilka scenkläder och skor dom haft på sig.
Det var inga grova killar heller med tanke på hur små och tajta kläderna var.
Rätt kul att se faktiskt.

Sen drog vi vidare till lekparken.
Idag var det många barn där.
Vi var ensamma i sandlådan dock.
Till en början, sen kom ett par pojkar dit och lekte lite mer livat än Fabian.
Han blev hysteriskt ledsen så vi fick lov att gå därifrån.
Han var helt förtvivlad lilla skrutten.
Han tycker inte alls om när det kommer barn för nära inpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar