Summa sidvisningar

söndag 9 augusti 2015

Fjärilar i magen

Vi tog en tur med bilen så att Fabian skulle somna efter hans trassel med magen.
Han somnade innan vi ens hunnit ut ur garaget.
Vi åkte och kollade vart jag ska jobba. Är inte säker på var jag ska vara med på ett ungefär.
Imorgon vet jag i alla fall var jag ska vara.
På onsdag ska jag träffa min chef på nya stället.
Det blir spännande.

Vi åkte runt med Fabian och när vi var i Bjursås vaknade han till.
Vi hade glömt ta med mat till honom så vi ringde Roberts föräldrar som var i sin sommarstuga och dom hade mat till Fabian där.
Vi åkte dit och matade honom och hälsade på lilla kusin Elsa som också var där.
Det var en hängig liten kille vi hade med oss.
Han snorar och känns varm till och från.
Robert ska ringa vårdcentralen imorgon.
Robert som för övrigt har semester den här veckan också.
Eller han är nog rättare sagt pappaledig.
Han har alltså ledigt från sin pappa...
Eller??

Jag jobbar 9-16 så Fabian och Robert får hänga hela dagen utan mig.
Det har dom gjort lite idag med.
Fast jag har varit hemma, och Fabian har faktiskt hållt mig lite sällskap i mitt syrum.
Han älskar att stöka runt där inne när jag ska sy och pyssla.
Jag har gjort varsin väska till svärmor och Fanny.
Sen har jag sytt klart ett babynest.
Sydde en extra liten kudde att ha i så slipper man tvätta hela nestet ifall det skulle komma en liten kräka.
Allt sytt i dalahästtyg såklart.
Älskar dessa tyger.
Är man kulla så är man.

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen och allt nytt jag ska lära mig.
Kram på er!! Sov sött ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar