Summa sidvisningar

tisdag 4 augusti 2015

En skön känsla (och en oskön)

Måste bara visa vilket fint smycke jag Fick av Elin förut i morsdags present. Man kan öppna det och byta ut sakerna som är i.

Idag har det varit fullt hus här hemma. Två personer från omtanken, två från kommunen och en från försäkringskassan.
Det ställdes frågor om ALLT och hur lång tid allt tar vad det gäller Fabian.
Mötet tog ganska precis två timmar.
Fick ändå en ganska skön känsla och jag hoppas, hoppas att vi kan få hjälp med Fabian.
Alltså lilla Selma 6 månader kan mer saker än Fabian.
Hon kryper runt och reser sig mot saker.
Nu är hon visserligen ganska tidig men ändå, man märker extra ibland hur efter han är.

Det är också när man sitter och pratar såhär om allt med Fabian som man verkligen tänker till vilket jobb vi egentligen gör med honom.
Det är många, många timmars jobb varje dag som går till just honom.
Världens finaste lilla pojke♡

Nu hoppas vi att vår känsla stämmer och att det här går vägen. Det skulle verkligen underlätta och förbättra vår vardag.
Och även vår ekonomi.
Och oss två som personer. Kunna gå till våra jobb som vi trivs med och veta att Fabian har det bra och blir aktiverad och tränad ändå.
Nu har vi klarat det bra ändå Tack vare mormor.
Men ovissheten har ändå alltid hängt över och vi har funderat över hur det ska bli.

Håll alla tummar för oss nu att detta går vägen!

Sen borde Robert vara lite extra vaksam så att inte något händer honom.
Han väckte mig bryskt idag när jag slumrade till i soffan.
Samtidigt som han filmade allt och la ut på sociala medier.
Det var på vippen att han fick sig en rak höger där.
Imorgon åker vi på kryssning hela familjen.
Nästa gång åker jag själv!
Eller skickar iväg Robert så det blir lugnt här hemma.
Längtar till hans semester är slut!
Skönt att jag börjar jobba nästa vecka så jag får vila mig lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar