Summa sidvisningar

onsdag 8 juli 2015

Sugen på allt!!

Idag har jag inte rört mig allt för mycket. Fick mensen igår och dag två är alltid värst.
Får såna kramper i magen ibland att jag inte kan röra mig utan måste stå blick stilla tills dom släpper.
Hatar mensvärk!
Gick till jobbet i morse det är allt jag gjort idag, sen sprungit runt på jobbet såklart.

Eftersom jag helst inte vill synas när jag är ute så klädde jag mig lite diskret så jag smälte in i miljön....

Robert och Fabian hämtade mig efter jobbet.
Regnet har stått som spön i backen hela dagen.
Vi åkte till Borlänge och Ikea.
Det var inte bara vi som kom på den idén att åka dit idag.
Det var smockat med folk där.
Köpte lite tyg till Fannys klänning.
Att äta där var inte ens att tänka på. Folk hade stått i kö till maten över en halvtimme.

Är sugen på precis allt idag. Varför ska vi kvinnor behöva stå ut med allt detta varje månad!?
Man blöder och läcker, fiser mensfisar som inte doftar hallon, är sugen på allt, har ont och humöret går upp och ner!!

Tur jag har världens bästa man som åkt och köpt ost och oliver vi ska smaska på nu.
Bättre än godis i alla fall.
Jag har sytt om en byxdress till en klänning idag som jag ska ha på mig på bröllopet.
Imorgon jobbar jag min sista dag sen har jag fyra veckor semester framför mig.
Tjohoo va mysigt vi ska ha tillsammans! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar