Summa sidvisningar

tisdag 14 juli 2015

Semester betyder inte vila

Jag fick sovmorgon i morse. Men kunde såklart inte sova länge, men det är skönt ändå att få ligga kvar en stund och komma upp och kaffet är klart. Fabian och Robert hade morgonmys i soffan.
Efter kaffe och mys gav vi oss ut på en promenad. Fyra meter till och vi hade gått 4 kilometer. Idag var det jag som hade svårt att hänga på i Roberts tempo. Det kändes som att mina benhinnor brann första kilometern. Sen släppte det Tack och lov.
När vi kom hem tag jag träningsväskan på ryggen och gick till gymmet. Körde en timme crosstrainer och kollade på Wallander på TV4 play. Tiden går så mycket fortare när man tittar på något samtidigt. Hade först tänkt "bara" 45 minuter som vanligt. Men när dom gått  så körde jag en kvart till. Mådde nästan illa när jag var klar. Kände mig yr och vrålhungrig. Kom hem till dukat bord så det bara var att slå sig ner att äta. Jag har världens bästa man ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar