Summa sidvisningar

onsdag 1 juli 2015

Jag är en idiot

Haft en bra dag på jobbet.
Så bra det går och på jobbet går det bra.
Det är värre hemma....

Jag har slarvat med mina mediciner. Jag glömde ta dom och till slut så struntade jag i det och tog inga alls.
Kände mig ju rätt bra ändå.

Sista veckan har varit piss.
Idag frågade Robert mig om jag slutat ta min medicin.
Jag var ju tvungen att säga ja.
Jag hatar mig själv!!!
Blir så äcklad av min feta, fula kropp som jag måste klä i tantkläder för att dölja allt tjockt!
Jag avskyr det!!
Jag vill känna mig fin och tycka om mig igen.
Jag vet att det är ytligt och fånigt.
Men jag rår inte för vad jag känner.

Inte har jag motionerat idag heller. Då får jag det dåliga samvetet hängande över mig också så känner jag mig ännu större. Inte gjorde det saken bättre att jag spräckte en kjol jag drog på mig idag....
Inte heller bilden på mig själv jag hittade när jag letade en annan bild.
En bild på hur jag såg ut innan jag blev gravid med Fabian.
Skulle gjort lite mer squats annars var kroppen i bra form efter fyra barn.

Jag har kämpat för att få bort alla kilon sen Fabian föddes och jag blir bara större och större för varje sommar som kommer.
Avskyr att vara på badplatser och få lov att visa upp min äckliga kropp.

Skulle cykla runt Varpan idag då vi äntligen fått i luft i däcken på min cykel.
Men det var så varmt att det gick knappt att vara ute och än mindre träna i hettan.
Så det blev ett glas rose` på balkongen istället.
Ja och inte blev jag mindre för det....

Bilden jag letade efter när jag hittade den på mig själv var en på Roberts systerdotter.
Hon var så likt babyn i ice age när hon var liten.
Googlade bilder på ice age babyn och där kom min blogg upp och så även bilden på Elsa.

Nu måste jag börja om med min medicin och trappa upp den igen.
Jag kommer inte bli nöjd med min kropp för det.
Men jag kanske inte blir lika jobbig att leva med för Robert om jag tar dom.
Stackarn han har det inte lätt med mig och mina uppochner svängningar i humöret.

Jag hinner inte med att sköta om mig själv, Fabian, vårt hem, träffa mina älskade saknade barnbarn och ta hand om min man och så jobba på det.
Varken ork eller tid finns.

Det ser för jävligt ut här hemma. Och då är ändå Robert jättebra på att hålla efter när han är hemma nu.
Ja ja det kanske blir bättre om jag äter medicin det med.
Jag kanske tycker att det är fint hemma då utan att vi gör nåt.

Hittade en bild på liten Fabian också. Runt ett dygn gammal.
Nu vet vi varför han inte gick att amma. Han hade inte orket/kraften att kunna suga på grund av sin muskelsvaghet.
Att han inte kom igång med andningen direkt efter förlossningen kan också ha berott på det.

Jag har dock släppt några lyckotårar idag också.
När vi kollade på tv på dom unga fotbollshjältarna.
Vilka killar!! ☆☆☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar