Summa sidvisningar

onsdag 29 juli 2015

Bio på tu man hand

Eftersom vädret är som det är med regn varje dag så bestämde vi oss för att gå på bio.
Mamma ställde som alltid upp som barnvakt.
Såklart kom solen fram och det blev en riktigt varm och fin kväll när vi skulle gå.
Men, men vi stängde in oss på den svala bion och såg filmen Ant-man.
Det var mest barn och vi (några vuxna till fanns det också) som såg filmen.
Men den var bra.
Både action, spänning och humor.
Så läsk och snacks till såklart.

Blir så trött på detta eviga regnande som är hela tiden.
Man har väntat och väntat på att sommaren ska komma.
Snart är vi in i augusti och hösten närmar sig.
Känns så deprimerande.
Kvällarna börjar redan bli mörka tidigt.
Tre varma härliga sommarkvällar är allt vi fått denna så kallade sommar.
Tur jag har en kärleksfull man och familj som lyser upp och värmer tillvaron.

Fast Robert ligger lite risigt till.
Jag slumrade (sov som en stock) på soffan idag.
Vaknade av att han ruskade i mig och frågade om jag skulle ha kaffe!
Ja, jag hade kunnat ta en kopp för att hälla den över huvudet på honom!!
Det "snällaste" var att han planerat hela väckningen i detalj och filmade allt och la ut på både Facebook och Instagram.
Hämnden är ljuv, han kommer att få tillbaka när han minst anar.....

Robert stod med styva bröstvårtor och lapade sol innan vi gick in på bion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar