Summa sidvisningar

lördag 25 juli 2015

Bilder från dagens bröllop

 Vilket vackert bröllop vi varit på idag. Tur med vädret var det också. Solen sken på oss när vi skulle gå ut och ta bilder efter att ha fixat Fanny.

 Fanny och Jesper var så otroligt vackra. Fanny klänning var bedårande, enkel med vackra detaljer.

 Den fantastiska brudbuketten hade Jespers mamma Kristina gjort. Jag var helt säker på att den var köpt. Så fin var den!


 När man har tagit över 500 bilder är det inte lätt att välja ut dom bästa.



 Lilla Selma var såklart med hon också. Alltid med ett stort leende på läpparna. Hon sover hos oss för första gången i natt. Var då inga problem att lägga henne så vi får se hur natten blir. Fabian han krånglade länge och väl däremot. Kan bero en del på att grannens hund står och skäller som en tok....


 Jesper fick lära sig veta hut innan vigseln så det här ska nog inte bli nåt äktenskap med några större problem.
 Själva vigseln var i bygdegården i Grycksbo. Jespers systrar och mamma hade fixat i ordning det otroligt fint där inne.


 Jag hade den finaste lilla bordsdamen vid min sida och på andra sidan satt Fabian.
 Alice satt en bit bort och höll koll på oss.

 Nu är dom man och fru Anselius. Ett fint efternamn tycker jag, lite annorlunda.
 Jag hade bakat lite pajer av olika slag, mamma hade gjort köttbullar. Jespers pappa hade sallad och resten hade Jespers mamma ordnat med. Allt smakade fantastiskt gott och det blev massor med mat över. Svårt att veta hur man ska beräkna åt nästan 50 personer.


 Dom ville ha ett foto med alla släktingar som var där. Mamma skulle som vanligt trotsa och inte vara med på bild....tji fick hon IGEN! Det är hon som står till höger i bild :)
 Av Jespers mamma pojkvän Petter fick dom en stor flaska champagne.
 Elin var bedårande vacker. Likaså Rasmus och hans tjej Lina.

 Puss och skål till det unga vackra brudparet.

 Robert var så stilig i sin kostym. Jag hade sytt om en byxdress till en klänning som jag hade på mig.

 Lilla buskillen Fabian åkte runt i sin rullstol och körde på folk som en liten galning :)


 Man kan ju inte bara ha snygga bilder med. Fanny fixade sin make up själv och jag gjorde hennes hår under tiden.


 Jesper var så nervös innan att han nästan mådde illa.



 Som sagt inte alla bilder blev bra......

 Vi åkte hem innan festen började med två trötta barn, som båda somnade i bilen på väg hem. Det är jobbigt att vara på bröllop.






















1 kommentar:

  1. Vilket fint brudpar!! Jag önskar dem all lycka och kärlek!! <3 Karin.

    SvaraRadera