Summa sidvisningar

torsdag 2 juli 2015

Barn, bröllop och Balkong

När jag kom hem från jobbet var Fanny, Jesper och Selma här och hälsade på.
Selma var trött så jag tog med henne på en liten promenad.
Gudars så varmt det varit ute idag!
Ena veckan är det 12 grader och andra 32 grader i skuggan.
Fanns det inget mittemellan väder men normal temperatur?
Nu håller man ju på att flyta bort istället.

Vi har piffat till det sista på balkongen idag.
Det som fattats mest..
Blommor!
Nu är den komplett. Vi fick åka ut till Grycksbo handelsträdgård för att hitta fina blommor.
I stan var det bara skräp kvar i butikerna.
Grycksbo har alltid fina.

Är så varmt inne att Fabian hade svårt att somna.
Han fick vara uppe lite längre.
Vi gick till hemköp och köpte vattenmelon. Det är bra att ha när man blir sugen på nåt.

Vi är bjudna på bröllop i sommar också. Fanny och Jesper ska gifta sig och jag ska försöka få till en brudklänning till henne.
Det ska bli kul.

Nåt annat kul är dosan till porten i entrén. Snacka om smidigt när vi ska gå ut och in.

Nu ska jag bara försöka sova i den här värmen jag med.
Imorgon ska jag leta fram fläkten.
Den står såklart längst in längst bak i garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar