Summa sidvisningar

fredag 24 juli 2015

Bakar och fixar för morgondagen

Förberedelserna är i full gång inför bröllopet imorgon. Jag har bakat citronkladdkakor, köttfärspajer och ost och skinka. 
Blev en kaka för mycket så den har vi smakat av idag med lite vaniljvisp och jordgubbar.  Fabian lever rullan och härjar runt som en galning här hemma. Reser sig allt mer och når väldigt långt upp och till saker han inte alls ska ha. Kastar allt han får tag i så det viner saker runt en hela tiden. Han har även lärt sig nya saker. Nåt vi tjatat om sen han var ett halvår kanske. Men skam den som ger sig, igår kom det! -Var är näsan? Frågade jag och vips så pekade han på sin näsa! Lika när jag frågade var munnen var. Idag visade han pappa och farmor vad han lärt sig och dom blev så stolta och glada när dom fick se vad han kunde. Fabian har världens snällaste farmor. Idag kom hon förbi med en massa mat och smooties till honom. Hon vet att det är en väldig åtgång på det så hon brukar komma förbi med en laddning då och då. Nu har lilla buspojken somnat och jag har strukit Roberts snygga kostym. Så kul att den passar igen. Han är så himla snygg och stilig i den, han hade den på sig på BL finalen. Han var det absolut snyggaste jag nånsin sett när han kom ut i studion på finalen. Den dagen är verkligen ett minne för livet. Precis som dagen imorgon kommer att bli för Fanny och Jesper ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar