Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2015

Umgåtts med vänner

I morse när mamma kom hit så hade hon ett paket med till mig.
Jag fyller 45 år på lördag och då är hon inte hemma så jag fick presenten idag.
Det var ingen dålig present!
Tack fina, underbara mamma ♡
Ställer alltid upp när man ber om hjälp.

Vi bjöd hem Robert föräldrar och mamma på middag idag.
Vår fina vän Linda kom förbi på kaffe och stannade kvar och åt med oss hon med.
Robert hade gjort så otroligt god mat. Han är en hejare i köket.
Potatisgratäng, kyckling, sparris och svampsås.
Makalöst gott allting.

På kvällen fick vi besök av förra grannen Nisse och sen kom vännerna Alex och Charlie hit och kollade på hockey med oss.
Såhär mycket har jag inte orkat umgås med folk på länge länge.
Idag har jag orkat hur bra som helst och vi har haft jättetrevligt.

Har även hunnit sy lite. Ett par små byxor i storlek 50 och en matchande dreglis till.
Det matchar även filten jag gjorde igår.
Nu blir det god natt.
Imorgon är Robert ledig.
Det innebär att även mamma får ledigt.
Jag ska jobba sen har jag helg då jag är ledig fredag.

Jag blir inte bara för Fabians framsteg utan även mina egna.
Det känns som att det börjar vända lite för oss och pusselbitarna börjar komma på plats.
Allt är inte svart eller vitt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar