Summa sidvisningar

fredag 8 maj 2015

Stormen före lugnet

Vi åt lunch på O'learys efter promenaden i morse.
Fick ett samtal innan vi skulle gå från assistansbolaget Omtanken.
Dom ville höra lite hur det går för oss och vill hjälpa oss och kämpa för Fabian.
Så fort vi får svar på allt som vi gjort sista tiden med Fabian ska vi skicka det till dom så dom har lite mer nytt att gå på.
Känns fantastiskt.
Hon tyckte det var toppen att vi fått en plats för Fabian på Hästberg.
Hon hade själv jobbat där tidigare.

Jesper kom hit på eftermiddagen och låg i soffan och busade med Selma.
Plask sa det så fick han sig en kräka mitt i ansiktet.
Robert skyndade sig att ta kort innan han fick papper och kunde torka bort det.
Snäll kille den där Robban ;)

Hjälpte Fanny lite när hon skulle sy dyna och lite annat piff till sin barnvagn.
Fabian skulle prompt åka omkring i Selmas vagn inne och så skulle han även ha hennes små tossor på sig.
Han vet mycket väl vad han vill den där lilla roliga killen.
Och han får oftast sin vilja igenom bara för att man blir så glad över att han kan visa och förmedla vad han vill.
Utan att kunna säga ett ord.
Det är inte så dumt det.
Han är en otroligt klok kille.

Från att ha haft fullt hus här hemma blev jag helt ensam hemma.
Lilla familjen åkte hem till Grycksbo, Robert åkte och jobbade, Fabian somnade och jag har haft fredagsmys för mig själv i sällskap av tv'n.
Blir en tidig kväll. Fabian vaknar väl förmodligen i sextiden imorgon också.
Inga sovmorgnar här inte.
Har bakat en citronkladdkaka idag och ska baka en till imorgon.
Ska även gå upp till Ica Maxi då jag fått en gratis tårta där till min födelsedag imorgon.
Har även fått en VIP inbjudan till öppningen till Furuviksparken.
Det var verkligen roligt.

Skickade en fin inbjudan till mina barn idag att dom är bjudna på mitt kalas.
Hoppas dom kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar