Summa sidvisningar

söndag 17 maj 2015

Söndagslyx

I morse var det Roberts tur att ha sovmorgon.
Tjugo över fem tyckte Fabian att det var lagomt att stiga upp.....

Vi skulle gå och äta hotellfrukost idag. Gissa om jag var hungrig innan vi kom dit. Drack endast kaffe till frukost eftersom jag ville "spara" mig till hotellfrukosten.
Efter klockan tio kom vi iväg för att äta.
Men ack så gott det var när vi väl kom dit.

När Fabian sen sov middag somnade jag med.
Vaknade med nya krafter och gav mig på att sy ett minst sagt annorlunda förkläde.
Det var inte det lättaste att få till en snopp kan jag lova!
Resultatet blev som det blev och jag hoppas det syns vad det ska föreställa :)

På kvällen har vi lyxat till det med lite plockmat.
Det gäller att göra det bästa av tråkiga , regniga söndagar och vi har lyckats hela dagen :)
Fanny och Selma har åkt hem till sig igen och Rasmus var hit och hälsade på en sväng förut.

Nu blir det hockey final.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, hjälp vad kul med Snopp-Förklädet!!! Skrattade högt här hemma!!
    :-) Karin.

    SvaraRadera