Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2015

Tråkiga nyheter

Att jag ens ställer klockan på morgonen. Fabian vaknar ju en timme innan den ringer ändå.
Då står mitt larm på klockan 06!
Tack och lov så sov han middag i över tre timmar idag så att jag kunde slumra i soffan lite när jag kom hem från jobbet.

Måste nog kanske införskaffa mörkläggningsgardiner på hans rum. Till saken hör ju att han blir väldigt trött själv då han inte alls sovit klart när han vaknar klockan fem på morgonen.

Efter hans långa middagsvila så gick vi en sväng.
Skulle skynda mig att sy ett pannband med skärm innan vi gick ut.
Gick lite väl fort för tyget hamnade upp och ner men Fabian var lika glad för det.

Har även sytt en tunnare babyvrap.
Imorgon ska vi äntligen få hämta Fabians rullstolar.
Det ska bli skoj.
Hoppas han gillar dom bara. Men det tror jag nog han kommer att göra.


Robert ringde idag när vi var ute och gick. Han hade hört på nyheterna på radion om att landstinget ska stänga igen en massa särskilda avdelningar/enheter för att spara pengar.

Ett av dom ställen som ska stänga blir då förskolan Hästberg. Så himla tråkigt. Vi som äntligen fått plats för Fabian där och allt kändes så rätt och positivt. Kan inte dom där förbaskade politikerna ta och sänka sina löner istället för att sparka på dom som redan ligger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar