Summa sidvisningar

måndag 20 april 2015

Vad jag har njutit!

När jag kom ut och skulle gå över till Grand slog värmen emot mig.
Helt plötsligt var det sommarvärme ute.

Hade lite fjärilar i magen när jag kom in på Grand Spa & Sport.
Fick en badrock och ett par tofflor så visade tjejen mig vart jag kunde byta om och var jag skulle vänta när jag var ombytt och klar.
Bara rummet man satt och väntade i gjorde en lugn.
Behaglig belysning, tända ljus och lugn musik.

Så blev det min tur att gå in. Nu ska du få vila i 90 minuter sa tjejen som skulle göra behandlingen.
Och det gjorde jag verkligen.
Herregud så skönt det var.
Jag var verkligen avslappnad i hela kroppen.
Fick massage från topp till tå. Det var så fantastiskt skönt.
Tack snälla mamma för presentkortet så jag kunde unna mig en sån här lyxgrej.
Det var inte ens jobbigt en sekund för tjejen som gjorde behandlingen var så lugn och supertrevlig.

Nu luktar jag blåbär över hela kroppen.

Robert och Fabian var ute och gick medan jag var där.
Dom hade kollat på bussar och varit till stora torget där dom firade innebandylaget som tog guld i helgen.

Fanny och Selma kom in till oss och sover här i natt.
Fabian ville sitta i Selmas vagn så han fick sitta där när vi satt ute på balkongen och drack kaffe i vårsolen.
Sen tog vi en till tur förbi Knutpunkten för att kolla på bussar.
Att det kan vara så spännande :)

Nu väntar sängen. Imorgon börjar jag jobba tidigt. Fast inte lika tidigt som Robert....

1 kommentar:

  1. Härligt att det blev så lyckat och att du fick njuta i 90 minuter!! :-) Jag kan även rekommendera att göra en ansiktsbehandling om du vill koppla av någon gång men inte känner för att blotta dig från topp till tå... ;-) Det är fantastiskt avkopplande och skönt och huden blir mjuk och fräsch. Karin.

    SvaraRadera