Summa sidvisningar

söndag 26 april 2015

Soliga söndag

Alice slog sitt sovrekord på eget rum i egen säng i natt.
Tio över tre vaknade hon och då gick jag in och lade mig med henne sen sov hon vidare till halv åtta.
Då hörde hon Fabian som vaknat.

Efter frukost busade dom lite i myspölen. Fabian reste sig ännu en gång till stående helt själv.
Han är så duktig!
Men han blir lite rädd när han står upp på vingliga ben.

Sen klädde vi på oss och gick ut till lekparken.
Det var en strålande fin morgon.
Fabian och Alice förberedde och tog fram sina kläder själva...

Galonisarna jag köpte på bytesmarknaden kom till användning idag.
Vi var ensamma när vi kom till lekparken men efter en liten stund var parken full av barn och föräldrar där.
Vi gick hem efter någon timme för att göra lunch och stoppa dom små i säng igen.
Fabian sov i sin säng närmare fyra timmar och Alice sov nästan tre i vagnen på balkongen.
Frisk luft och lek gör en trött när man är liten :)

Elin kom hem till oss och medan dom små sov åkte hon och jag på loppis.
Hon fyndade jättebilliga kläder och även jag hittade nåt plagg.
Robert var hemma med dom trötta barnen så vi lämnade dom inte ensamma.

Jag har sytt lite även idag. En tunika till Alice och en tröja till Fabian.
Roberts kalsonger är snart klara också. Bara resåren som fattas och den har jag inte fått hem än.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, vilken lekpark är ni i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) vi är i Nybroparken som ligger i hörnet av Hyttgatan/Magasinsgatan

      Radera