Summa sidvisningar

fredag 24 april 2015

Lånat Selma för första gången

Idag har vi varit barnvakt till lilla Selma för första gången.
Fanny och Jesper skulle ner på stan och äta lunch samt kolla på bågar åt Fanny som behöver nya glasögon.
Jag och Robert tog med oss barnen och gick ut och lunchade vi med.
Vi hamnade på samma ställe som Fanny och Jesper så vi åt tillsammans.

Sen gick vi hem och dom vidare åt sitt håll.
Fabian somnade direkt vi kom hem och han sov i nästan fyra timmar.
Jag försökte få Selma att ta flaskan vilket inte är det lättaste.
Lyckades få i henne lite mat till slut i alla fall.
Hon var också trött och blev lite kinkig så jag gick omkring och sjöng för henne och då somnade hon.

Finns inget mysigare än en sovande bebis i famnen.
Robert låg och vilade henne med då han gick upp tre i natt för att åka till jobbet.
Jag höll precis på att slumra till med Selma i famnen när Fanny och Jesper kom för att hämta henne.
Imorgon ska Alice sova hos oss.
Älskar att ha en massa små sötnosar omkring mig.

Håller på att rensa ur Fannys saker i mitt syrum.
Hon ville inte ha sin rosa låda så jag klädde om den åt henne och då blev den bra.
På kvällen kom Andrés och åt med oss och lekte med Fabian.

Jag smällde i mig en burk glass till Lets Dance och blev så dålig i magen.
Fiser så illa att Robert höll på att kräkas.
Han ville att jag skulle sova någon annanstans men jag vägrade.
Han ska baske mig ha igen lite för dom gånger som han varit rutten i magen.
Nu har han somnat (eller svimmat) han andas då.
Nu blir det god natt för min del med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar