Summa sidvisningar

torsdag 9 april 2015

I - lands problem

Den jäkla diskmaskinen gick sönder idag! Hoppas innerligt att vi kan få en ny.
Min rygg värkte så jag mådde illa när jag stod och diskade världens största diskberg.
Det enda maskinen duger till nu är diskställ då jag inte har något annat.

Fabian vaknade klockan fem i morse och somnade om efter nån timme.
Jag satte mig hos min terapeut symaskinen då.
Sydde en åkpåse i fleece till Fabian. Filten bara åker av och dom andra åkpåsarna är för varma.
Den här blev perfekt.
Sydde en till t-shirt till honom också så nu matchar han och Alice varandra.

Rasmus har varit här och lekt med Fabian.
På eftermiddagen tog vi en promenad till upp till gruvan till www.familje-ebutiken.se och kollade in deras fantastiska fina kläder och saker.
Har varit en skön vårdag ute idag.
På förmiddagen tog vi också en promenad. Mötte upp Robert och fick åka med honom hem i bussen.
Fabian älskar att åka buss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar