Summa sidvisningar

fredag 10 april 2015

En toppenbra fredag

Jag började min dag framför symaskinen. Fabian fick en till tröja och Selma ett par leggings till sin klänning.
Hade bara småbitar över så Fabians tröja blev i tre olika tyger men den blev snygg tycker jag.
Ska jag fortsätta på det här viset och det blir en tröja om dagen då är det snart fullt i hans garderob.
Det är så kul när det går så otroligt fort att sy på nya maskinen.

Jag jobbade lite senare idag mellan klockan 12-14.
Fanny och Jesper var här och passade Fabian under tiden.
När jag slutat så åkte vi buss med Robert till Grycksbo.
Robert som för övrigt haft namnsdag idag. Det har ju varit Ingvar dagen idag!
Så idag har han fått hetat Buss-Ingvar.

På bussen på väg ut fick jag ett samtal från ett assistansbolag.
Dom ville ha en anställningsintervju med mig så på måndag ska jag dit och träffa dom så får vi se vart det kan leda.
Har väl aldrig nånsin bara blivit uppringd på det viset och blivit erbjuden jobb.
Inga tunga lyft skulle det vara heller sa han.
Det var lite skoj tycker jag.

Väl i Grycksbo gick vi hem till Fanny och Jesper och gjorde mat.
Vi lyxade till med köttfärssås på burk :)
Sen gick jag, Fanny och dom små hem till Elin och hälsade på.
Fabian lekte och hade så kul på Alice rum så han ville inte alls åka hem när Robert slutat och kom och skulle hämta oss.

Imorgon ska vi ha Alice hos oss, det ska bli mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar