Summa sidvisningar

fredag 17 april 2015

En hektisk dag

Jag började jobba tidigt i morse. Mamma kom hit och passade Fabian.
Jag fortsatte att göra iordning i lite garderober åt dom boende. Ja det underlättar såklart mest för personalen som ska ta fram och lägga in kläderna. Jag märkte med lappar vilka kläder som låg var för att det ska bli enklare att hitta och hålla ordning.
När jag jobbat klart gick jag hem och slängde i mig lite mat.

Sen direkt upp till BUP.
När vi var klara där så hade vi nästa möte på Dialogen.
Vi var inte hemma förrän efter klockan tre.

Då fick mamma ta helg och gå hem.
Felix lekte med Fabian och jag satte mig vid symaskinen för att varva ner.
Sydde två solkepsar till dubbelvagnen och en meps han jag också med att göra.

Sen hade vi bestämt oss för att åka med på bussen på Roberts sista körning.
Felix åkte också med.
Fabian tyckte det var jobbigt att vara med pappa på jobbet så han somnade.

Idag har jag kommit ihåg alla möten jag skulle ha.
Rätt tider och allt.
Har även lagt in nya möten i mobilen och tagit kort på mitt schema så jag alltid har det med och det blir lite lättare att planera med tider hit och dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar