Summa sidvisningar

lördag 25 april 2015

Barnbarn och middagsbjudning

Ingen sovmorgon här inte.
Klockan 6 gick jag och Fabian upp, Robert fick sova vidare.
Jag började på att försöka sy ett par kalsonger till Robert. Har ritat eget mönster men måste justera lite så dom blir perfekta.
När Fabian sen sov middag passade jag också på att vila lite.

Efter vilan åkte vi ut till Grycksbo för att hämta Alice som skulle sova hos oss i natt.
Vi hade lite saker som skulle till Fanny och Jesper så vi svängde förbi där med dom och fick lite kaffe.

Dom är så himla söta alla små godingarna.
Vilket litet busgäng dom kommer att vara om nåt år.
Dom kommer nog ha jätteskoj tillsammans.

På eftermiddagen var vi bjudna hem till några vänner på grillat.
Tyvärr kom regnet precis när vi skulle gå dit men det slutade så att det gick att grilla i alla fall.

För ett par månader sen hade jag aldrig gått med dit och ätit.
Särskilt inte när vi hade Alice hemma heller. Då hade jag använt det som ursäkt för att slippa gå.
Men vi hade jättetrevligt och barnen lekte på lilla Olivers rum.
Han är några månader äldre än Alice.
Alice blir allt duktigare på att gå. Hon går mer och mer hela tiden.

Både Alice och Fabian somnade direkt när vi kom hem.
Det tar på krafterna att busa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar