Summa sidvisningar

fredag 6 mars 2015

Robert och hans kändisvänner

Idag har jag nästan tillbringat hela dagen framför symaskinen.
Fabian kräktes inge mer tack och lov. Men jag trodde han gjorde i natt. Han hulkade och jag sprang upp ur sängen och in till honom.
Han sov så gott och det var falskt alarm som tur var.

Han har dock ätit väldigt dåligt idag. Den enda mat han fått i sig är riktigt finpuread mat.
Annars har han hulkar och fått kväljningar på en gång.
Har inte fått i sig välling heller som han brukar vilja ha annars.

Jag har sprungit på toa så det svider i ärslet på mig.
Robert har haft ont i magen så nåt knas har det varit.

Vi har dock varit ut och fått lite luft i det fina vädret en sväng idag.
Jag sydde nya kläder till Fabian.
Han visade tydligt att han skulle ha dom på sig på en gång.
Matchande mössa, tröja och byxor.
Han var så fin så.

Har fått hem lite nya roliga tyger och har sytt lite mössor och pannband.

Imorgon skulle vi haft Alice och sova hos oss.
Så typiskt att Fabian ska bli sjuk varje gång det är planerat att nån av småtjejerna ska sova här.
Han har lite feber också så hon får sova här en annan gång.
Så tråkigt.
Har längtat så efter Alice. Hon är så himla söt och go.
Så glad och rolig, alltid ett leende på läpparna.

När vi gick hem efter vår sväng på stan idag så fick vi syn på Plura.
Robert har börjat "hänga" med kändisar hela tiden nu.
Är det inte Wassberg så är det Plura eller nån annan.
Blev såklart ett foto med Plura som snällt ställde upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar