Summa sidvisningar

måndag 2 mars 2015

Och så var vi hemma igen

Tog det lugnt i morse och checkade ut från hotellet ganska precis klockan 12.
Har träffat ganska många Biggest Loser folk i helgen.
När Robert skulle checka ut jobbade det en tjej i receptionen som var med i förra säsongen av BL.

När vi kom ut till parkeringen och skulle packa in oss i bilen var det nån mindre smart snubbe som backat in sin arbetsbil mellan vår bil och en till.
Robert var arg som ett bi och jag fick klättra över från passagerarsidan för att komma in bakom ratten och köra ut bilen.
Precis när jag börjar backa ut kom den mindre intelligenta killen som hade paket sin arbetsbil där och skulle åka iväg.
Han fick sig en skopa mindre vänliga ord av Robert.
Men den dumma i....en kunde inte se nåt fel i sin parkering.
Vi hade ju trots allt tagit oss in i bilen.
Ja, vad säger man.
Men det där att dom är smartare i storstäderna vet jag inte riktigt om vi från "fjällen" håller med om.

Efter att fått in allt och oss själva i bilen åkte vi in till centrum.
Vi hade bestämt träff med Slejman som Robert delade rum med när dom var med i BL.
Han och en tjej som heter Jessica har ett hälsocamp på slottet där BL spelades in.
Dom var på väg att förbereda för campet men tog sig tid för en lunch med oss.
Som såklart blev på Vapiano.
Idag testade jag en supergod risotto med kyckling.

Vi har träffat massor med underbara människor den här helgen.
Vi har haft fantastiska dagar.

Tog en kaffe på ett lugnare ställe efter lunchen så vi kunde prata och ta lite selfies ;)
På vägen tillbaka mot bilen så slank vi in på en tygaffär och på Panduro.
Nu ska sys lite fina vårmössor till dom små.
Köpte även ett annat fint tyg till mig själv jag ska försöka sy nåt fint av.

På vägen hem stannade vi till på ShopShop i Enköping igen och åt.
Fabian höll sig vaken hela vägen hem och skulle prompt titta på Teletubbies på min mobil hela tiden (vilket han självklart fick göra)
Vi kom hem till ett välstädat hem.
Var hemma runt klockan åtta och Fabian var jättetrött.
Orkade inte plocka undan sängarna som stod på hans rum så han sover i resesängen på sitt rum i natt.
Han slocknade direkt efter en flaska välling.

Har bäddat rent i våra sängar och nu landat i soffan.
Imorgon är det tillbaka till vardagen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar