Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

Fjärilar i magen

Vi åt helgbuffé uppe vid gruvan då vi hade två-för-en kuponger där.
Efter maten körde vi hem Alice till Elin igen.
Jag älskar att ha henne hos oss. Hon är så himla tokrolig och sen är hon och Fabian så roliga ihop.

Imorgon ska jag börja arbetsträna. Har en stor klump i magen.
Men det blir nog bra bara jag är på plats.
Mellan 10-12 ska jag vara där.
Ska möta upp min chef kvart i tio utanför.

Mamma kommer hit och tar Fabian.
Robert börjar sitt nya jobb som busschaufför imorgon och har också lite fjärilar i magen.
Inte kan han sova heller och så ska han upp klockan 04.
Typ mitt i natten.
Han är i alla fall sjukt stilig i sina nya arbetskläder.
Tycker han ska plugga till polis. Så himla snyggt med män (läs min man) i uniform!
Fabian vaknade till efter nån timmes sömn och har inte somnat om riktigt än.
Typiskt det med, han som sovit så bra sista tiden.

Har gått igenom mitt möss- och pannbandslager här hemma.
Finns en del klart om nån vill köpa.
Priserna är inklusive frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar