Summa sidvisningar

söndag 15 mars 2015

Börjar likna ett babianarsle

Vilken skitdag rent ut sagt.
Sprungit mellan soffan och toaletten hela dagen.
Det svider i röven så jag knappt kan torka mig längre.
Funderar på att stoppa isbitar i trosorna för att kyla ner det bultande arslet.

Robert och Fabian har varit ute på lite egna äventyr idag utan mig.
Dom har varit ute och gått lite på förmiddagen sen var dom ut till Grycksbo på eftermiddagen och hälsade på farmor och farbror Tommy.

Robert har även roat sig med att ta kort och gjort narr av mig när jag låg sjuk och utslagen sov i soffan ;)

Nu väntar farmen på tv sen hoppas jag på en bättre dag imorgon.

2 kommentarer:

  1. Kolla på Apoteket om de har en Tvättkräm som är skonsam och skön på irriterad hud. Den behöver man inte troka/skölja bort så noga så man får vila den onda huden. Får du tag på Xylocain Gelé, så smörj in den på rumpestumpen, den bedövar effektivt. Been there, done that, know how baaaaaaad it can be!!! Krya på dig, kram Karin.

    SvaraRadera
  2. Ajaj, stackare känner igen det där. Tvättkräm är bra att använda, jag brukar även använda aloe vera gel, det svider som bara den men läker fort. När barnen var små, norpade jag deras idominsalva.
    Lycka till nu och hoppas det vänder snart. Kram

    SvaraRadera