Summa sidvisningar

tisdag 3 februari 2015

Vilket vinterland vi fått

Fabian sov till nästan halv tio.
Vi ska få en ny tid till habiliteringen och då ska Robert också kunna vara med.

Vi gick ut en sväng på förmiddagen.
Det har kommit massor med snö dom senaste dagarna.
Blåser gör det också.
Snön börjar att hänga över hustaken så att idag hissade dom upp en skylift för att ta ner dom farliga drivorna som hängde ut säkert en meter utanför taket.
Inte så skönt att få en sån driva rätt i skallen.

Annars så har jag sytt lite idag.
Sen har lilla sköningen Alice varit här idag.
Hon gillade verkligen Roberts kokkonster. Hon åt och mumsade med hela kroppen.
När Fabian hade ätit klart satt han nedanför Alice stol och fick sig en slurk vatten emellanåt och nån pasta också.

Jag älskar att dom blivit så bra kompisar.
Ja lite svartsjuka blir det såklart ibland när Alice vill vara hos mormor och Fabian tycker att det är hans mamma.
Alice var så rolig när jag hämtade henne.
Hon kom krypande till mig direkt och skulle upp i min famn.
Gav henne till Elin som skulle klä på henne och då blev hon jätteledsen.
Sen blev hon glad när hon fick komma tillbaka till mig och följa med mig hem.
Satt och bladdrade hela vägen hem.
Älskar hennes roliga babbel.

När vi kom hem så sträckte hon sig till Robert och han fick klä av henne.
Det är så kul att hon tycker om oss och gillar att vara här.
Sen håller man på att skratta på sig åt hennes miner.
Det finns ingen i hela världen som kan se så rolig ut som Alice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar