Summa sidvisningar

fredag 13 februari 2015

Vad är väl en bal på slottet

Idag skulle vi ha varit på inspelningen av Biggest Loser finalen.
Hade sett fram massor emot det.
Nu fick vi lov att ställa in och överlåta våra platser till ett par andra.
Vi är fortfarande förkylda, mest Fabian.
Sen jobbade Robert sin sista dag idag på trafikskolan och fick inte ledigt.
Det hade varit så skoj att träffa dom andra deltagarna,  både nya och gamla.

Fabian sov över tre timmar på förmiddagen.
Jag sydde klart bodyn åt Alice, bara tryckknappar som fattas nu.
Fick googla mig till hur jag skulle sy halsringningen.
Jag börjar att sy över min förmåga men jag lär mig vart efter och det är så kul.
Jag blev jättenöjd med min första body i alla fall.
Sydde kantbanden med tvillingnål så det blev snygga sömmar.

Mamma kom och hälsade på oss idag.
Hon har haft fullt upp sen mormor gick bort.
Visade henne min mössa med reflexhäst. Hon ville också ha en fast med blå häst.
Såklart hon fick en sån.
Nu är hon och Fabian ute på en liten promenad och jag och Robert ska passa på att åka och handla lite.

Jag beställde tyger för ett tag sen som inte fanns och det krånglade lite.
Nu hoppas jag att jag får dom idag så jag kan sy lite mössor och annat.
Men fredag den 13:e brukar väl inte vara känd för att vara en turdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar