Summa sidvisningar

fredag 13 februari 2015

Min man skämmer bort mig

Det har alltid varit jag som fått bära Fabian i bärsele och bärstolen då Robert inte kunnat få på sig dom.
Vi har tänkt ha bärstolen när vi ska upp och titta på VM.
Men Fabian är ingen lätt kille att bära på längre och min rygg är inte den bästa.

Idag testade vi bärstolen på Robert och det gick bra!
Han kunde lätt knäppa igen alla spännen utan problem.
Han gick runt med Fabian här inne och satt så nöjd och glad där bakom.
Blev jättesur när jag skulle lyfta ur honom.

Vi skulle äta sushi så vi testade bärstolen ute och med kläder på när vi skulle hämta maten.
Det gick strålande det med.
Toppen!
Nu kan vi turas om att bära honom.

Jag hade ingen större tur med mina tyger heller.
Fick helt fel tyg så nu måste jag skicka tillbaka. Jag skulle ha ett rosa med vita stjärnor på men fick med hjärtan istället.
Står rätt på fakturan men var helt fel i påsen.
Typiskt.

Robert har haft lite fuffens för sig sista tiden och jag har inte fått kolla posten.
Idag fick helighetsmakeriet ett slut.
Imorgon får jag veta allt.
Men jag är fundersam om det är julafton eller allahjärtansdag imorgon.
Köksbordet var fullt i presenter från min älskade make♡

Det var så kul när vi skulle hämta ut paket på Film och fabel.
När det blev vår tur så hade han redan tagit fram mitt paket och lade upp det på kassan.
Kan det vara ett tecken på att jag beställt tyg nån gång innan tro :)

Nu längtar jag till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar