Summa sidvisningar

onsdag 25 februari 2015

Imorgon drar vi söderut

Idag har vi rensat, städat och röjt hela dagen.
Imorgon kommer våra gäster hit och vi åker till Stockholm ett par dagar.

Det ska bli skönt att komma iväg och förhoppningsvis lämna alla tankar och hjärnspöken kvar hemma.
Blir som en liten minisemester. Vi ska gå på museum, strosa runt och träffa lite trevliga människor.

Istället för att stressa upp mig i morse över allt som skulle göras så satte jag mig och sydde istället.
Det får mig verkligen att koppla av och varva ner.
Sydde en tröja till Fabian och några mössor och pannband.
Så vill nån köpa så finns det mössor i massor här :)

Medan jag sydde låg Fabian och Robert och busade i sängen på "mitt" rum.
Fabian höll på att lägga en massa tygbitar på Roberts huvud.
Det tyckte han var skoj.
Lilla busfrö't ♡

En tuff vecka väntar när vi kommer hem.
Möten med både försäkringskassan, chef, dialogen, habiliteringen och så begravning för mormor...
Kan vara bra att få komma iväg och ladda batterierna inför allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar