Summa sidvisningar

lördag 3 januari 2015

Sömnlös natt

Robert hade gjort rårakor igår som smakade fantastiskt.
Sen gjorde han en underbar pastasås med lax.

Igår var ännu en skitdag. Inte blev den bättre av att jag gick min julklapp från jobbet heller.
Tvärs om...
Ångesten gnager hål i huvudet på mig snart.
Jag måste ringa läkaren i veckan och be om att få prova en annan medicin för det här går inte.

Jag mejlade min chef igår om att jag inte fått min julklapp i år heller.
Har sett en lista på andra som är hemma av olika anledningar som skulle få men mitt namn stod inte med där.
Vilket jag påpekade.
Jag sa att det går utmärkt att skicka den nu även fast julen är över.
Fick till svar att den var skickad och på väg och att jag skulle sluta med påhopp och påståenden som inte stämmer.
Sen fick jag nån skopa till efter det.
Jag skulle ta reda på fakta innan jag började "gå på".
Jag hoppas verkligen hon bara hade en dålig dag. Fakta hade jag ju redan och även utebliven julklapp året innan.

På grund av ett jävla skitmejl har jag nu legat sömnlös en hel natt!!
I vanliga fall hade jag inte brytt mig. Typ tyckt att hon betett sig som en idiot sen låtit det vara.
Nu rasar hela världen ihop och jag kan bara inte låta bli att tänka på det.
Hade jag inte bara kunnat vänta några timmar till med att skicka mejlet.
Då hade posten hunnit komma och det hade inte behövt bli såhär.

Jag hatar mina förbannade hjärnspöken som gnager hål i huvudet på mig!!
Hjärnan går på högvarv och när jag blundar är det som blixtar framför ögonen.
Slappna av och sova är en omöjlighet.
Inte kan jag gå och sätta mig och sy heller då Fabian och Robert sover än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar