Summa sidvisningar

fredag 30 januari 2015

Middag på tu man hand♡

Jag skulle gå ner på stan på dan för att träffa Robert .
Tyckte att det drog lite kallt åt bakdelen så jag slog en kik i spegeln.
Jo men visst.
Hade en lång reva i brallan.
Det är riktigt illa när stretchbyxorna till och med spricker.
Eller så är det dålig kvalitet....

Det var ju en himla tur att jag tittade innan jag gick ut.

På kvällen kom mamma hit för att passa Fabian.
Jag och Robert tog ett glas vin hemma sen gick vi ner på Smak för att äta.
Nu för tiden är det jag som äter mest.
Älskar den restaurangen. Allt är så otroligt gott och det är ett supermysigt ställe med trevlig personal.

Vi gick hem strax före klockan åtta.
Proppmätta och nöjda.
Fabian hade precis lagt sig nät vi kom hem.
Nu ligger vi i varsin ände av soffan och rapar och fiser och kollar på hockey.
Mysfaktorn är på topp här hemma!
Älska varandra i nöd och lust heter det.
Och det gör vi verkligen.
Vi har haft sex underbara år tillsammans varav fem som gifta.
Det är helt otroligt vad åren gått fort.
Men det går fort när man har kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar