Summa sidvisningar

tisdag 27 januari 2015

Grattis älskade Robert!

Idag fyller världens bästa make och pappa 36 år.
Och snart firar vi fem år som gifta.
Vi har gått igenom otroligt mycket på våra år tillsammans.
Det gör vår kärlek bara starkare för var dag.
Han är min klippa. Han finns alltid där för mig i vått och torrt.
Min bästa vän.
Vi har så otroligt roligt ihop.
Även fast jag är deppig och nere så skrattar vi tillsammans varje dag.
Vi tar på varandra varje dag.
En liten klapp i förbifarten.
Kramar och pussar flera gånger dagligen och han får det fortfarande att känna ett pirr i magen.
Jag blir alldeles varm i kroppen av att bara se honom.
Dessutom blir han ju bara snyggare och snyggare för var dag.
Jag plockar gladeligen upp hans strumpor som ligger under vardagsrumsbordet varje dag.
Han gör andra saker för mig dagligen.

Man ska inte ta varandra för givet.
Ge varandra uppskattning varje dag.
Och prata med varandra.
Jag har varit dålig på det tidigare och hållit mycket inom mig.
Vilket resulterar i mitt mående idag.
Med Robert går det inte att tiga.
Vi bråkar aldrig men vi kan diskutera saker och tycka olika.
Jag älskar vårt lugna och harmoniska hem vi skapat.
Jag har en sån enorm trygghet i vårt hem och i vår fina familj.

Tack älskling för att du friade efter endast två månader och för att du står ut med mig varje dag♡
Älskar dig oerhört mycket!

1 kommentar:

  1. Hipp, Hurrraaaaaa!!! Stort GRATTIS till Robert!! :-) Karin.

    SvaraRadera