Summa sidvisningar

fredag 30 januari 2015

Firar bröllopsdag

Idag är det fem år sedan vi gifte oss jag och Robert.
Dom fem bästa åren i mitt liv.
Jag njuter av varje dag tillsammans med honom.
Det bästa är att vi har många år kvar tillsammans framför oss.

Robert friade efter bara två månader och jag svarade självklart JA.
Det kändes så rätt allting med honom från första kyssen.
Bröllopet var lite i smyg. Endast våra vänner som skulle vara vittnen visste att vi skulle gifta oss.
Och så grannen som skulle hålla lite koll på när vigselförrättaren kom.

Eftersom Robert nyss hade fyllt år så hade vi sagt att det var fika för honom bara.
Det var mina och Roberts föräldrar och så mina barn som var bjudna.
När Elin och mamma kom så sa Elin att hon haft en knäpp dröm.
Hon hade drömt att vi gift oss och att dom inte fått vara med.
Jag och Robert tittade på varandra och sa att vilken tur att det bara var en dröm för så skulle vi aldrig kunna göra.
Hon hade ju inte en aning om vad som väntade.

Vi tog fram allt fika utom bröllopstårtan som vi gömt undan.
Den hade en kusin till mina stora barn gjort.
En jättefin tårta var det, och god.
Mitt när vi satt och fikade knackade det på dörren och vår granne sprang ner och öppnade.
Upp kom en välklädd herre i kostym.
Roberts pappa trodde att det var från kronofogden.
Till den välklädde herren sa att han kommit för att viga oss.
Elin och Fanny började gråta då dom blev så rörda.
Jag var så nervös att jag bara pratade tok hela tiden.

Det blev ett jättebra bröllop och alla blev överraskade.
Bilderna är från när vi gifte oss.
Vi hade först bokat en hotellnatt i Tällberg men vi ändrade om den till en vecka i Egypten istället.
Ikväll ska vi gå ut på Smak och äta tapas.
Bara vi två.
Blir ett glas vin eller två också.
Älskar dig min fantastiska make♡ 

3 kommentarer:

  1. Flåt !! Kan liksom bara inte låta bli. Du som gnäller lite på dig själv så där ibland....du ser faktiskt yngre ut idag än på dom däringa korten. Kramiz och ha en trevlig bröllopsdags kväll

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick vara med på eran fina dag då♥♥♥♥ / Mallan

    SvaraRadera
  3. Härligt!!! Länge leve kärleken!!! <3 Karin.

    SvaraRadera