Summa sidvisningar

söndag 4 januari 2015

Ännu en skön familjedag

Idag har det känts aningen bättre.
Det är så skönt när jag vet att det inte finns några måsten och vi bara kan ta dagen som den kommer.
Vi tog en tripp till Ikea för att köpa lite ramar.
Blev även lite lunch och en ny lampskärm.

Tiden gick fort när vi var ute och åkte och vi var borta i nästan fyra timmar.
När vi kom hem somnade både jag och Fabian.
Robert pysslade om oss och jag vaknade av att han höll på att fixa mat.
Mamma var hit och åt med oss och sen lekte hon och Fabian några timmar.

Jag satte mig vid symaskinen då och sydde ett förkläde.
Fabian som var jättetrött runt nio och lade sig då vägrade somna och är uppe och leker igen för fullt.
Vi kollar hockey på tv.

Fick ett fint meddelande av Fanny som säger att hon hatar mina gener.
Haha hon har ju bara gått över tiden två dagar än :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar