Summa sidvisningar

lördag 6 december 2014

Vad har jag gett mig in på

Har börjat packa iordning och prismärka det som går inför morgondagens julmarknad.
Jag är nervös och har ont i magen.
Ångrar nästan att vi ska stå där samtidigt som jag ser fram emot det lite.
Det är tur jag har en orädd, pratglad man med mig.
Jag får ta det som lite träning att vara bland folk och hålla mig lite i bakgrunden.

Vi har fått lite snö och jag hoppas den får vara kvar tills imorgon så det är vitt och fint på marknaden. 

2 kommentarer:

  1. Cathrine, du hör inte hemma i bakgrunden eller i skuggan... Det är du som har gjort alla fina saker du säljer och det ska du vara stolt över, så kliv fram i rampljuset! :-) Hade jag varit i närheten (typ i min stuga i Leksand), skulle jag har dykt upp på marknaden och shoppat lite fint till jul!! Oslo - Falun är dock i längsta laget för en dagsutflykt... Suck!! Lycka till och jag hoppas verkligen vädret står på din sida. Kram, Karin.

    SvaraRadera
  2. Tack Karin! Och du, du får komma förbi när du är i närheten en annan gång istället :) Kram på dig!

    SvaraRadera