Summa sidvisningar

torsdag 4 december 2014

Rubriken är svårast

Ibland får jag bara idétorka när jag ska blogga och skriva en rubrik.
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om förrän jag börjar på att skriva.
Då bara kommer det.

Idag har vi haft höggravida Fanny hos oss och hon sover kvar här i natt.
Hon och Fabian har myst och busat lite och jag sydde lite fler kuddar på kvällen.
Jag tycker att det är så fint med rött.
Det går ju faktiskt att ha året runt, precis som dalahästar alltid funkar.

Fabian har sovit dåligt idag och slocknade helt utmattad redan klockan halv sju på kvällen.
Blir nog en rolig uppesittarkväll med honom kan jag tro.
I natt som var sov han hela natten. Då vaknade jag mitt i natten av att jag hade så ont i magen att jag mådde illa och blev alldeles kallsvettig.
Lyckades efter några försök lassa ur mig på toan så släppte det och jag kunde somna om igen.Konstigt, är andra gången det blir sådär nu.Kände inget alls när jag la mig. Kanske ska ha det som rubrik.

-Jädrar vilket lass jag drog av i natt!!

Har fått en tid hos ortoped för Fabian på måndag.
Det blev ett återbud så då fick Fabian hoppa in istället.
Dom ska kolla på hans fötter. Dom är ju i lite konstig vinkel och han trippar alltid på tå och sätter inte ner hela foten i golvet.

Vi har även fått ett datum i januari på något som jag hoppas kan leda till nåt positivt för Fabian.
Det är mycket på en gång nu...

Det står inte på förrän jag blir mormor igen heller♡

Det här inlägget blev som min hjärna, rörigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar