Summa sidvisningar

söndag 28 december 2014

Nu är alla julens dagar firade

Idag har vi firat den sista julaftonen. Vi var ut till Roberts föräldrar i Grycksbo och blev bjudna på kalkonmiddag.
Otroligt gott var det men Robert fick tyvärr inte i sig så mycket. Typ inget alls.

Vi hade en hel säck med julklappar med oss hem däremot.
Fabian fick en jättebra aktivitetsleksak. Han älskar att sitta och pilla och plocka med saker.
Fabian somnade i bilen på väg hem och sov ända till halv sju så honom får vi nog ha uppe ett tag till....

Jag sydde ett par mössor på kvällen som Robert önskat.
Han ville ha matchande Färjestads mössor till sig och Fabian.
Jag tryckte bokstäverna med hjälp av schabloner och textilfärg.
För länge sen fick jag en reflexvinyl av Elin och nu kom den äntligen till användning.

Dom blev så nöjda med sina mössor.
Fabian har gjort nya framsteg idag. Till pappas stora fasa.
Han har lärt sig att peta i näsan.
Han satt i Roberts knä och så sträckte han upp fingret till Robert.
Som trodde att Fabian ville ha en puss och pussade fingret....som det satt en stor snorkråka på.
Jag höll på att skratta på mig och Robert att kräkas.
Fick springa och hämta papper åt honom lite snabbt.
Det tyckte jag var lite kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar