Summa sidvisningar

torsdag 11 december 2014

Mardrömmar och julhandel

Jag har drömt så himla konstiga drömmar sista tiden.
Det beror antagligen på min medicin. Ökade dosen igår och idag har jag varit supertrött hela dagen.

Jag drömmer så verkligt så jag vet inte om jag sover eller är vaken.
Fabian brukar ligga på sitt rum helt ensam och så kan han ligga där och skratta högt för sig själv.
Jag som har sett på tok för mycket skräckfilmer drömde såklart nåt skitläskigt.
Jag drömde att jag vaknade och han låg på sitt rum och skrattade.
Jag gick in dit för att kolla.
Där satt han med en liten demonflicka och lekte i sin säng.

När jag väl vaknade till riktigt och jag hörde honom ligga och skratta på sitt rum i verkligheten så vågade jag inte gå in och titta till honom.
Han tystade dock efter en stund och somnade om.
Vanligast är väl faktiskt att barn vaknar och gråter på natten.
Inte att dom ligger och gapskrattar.
Håll med om att det är lite läskigt.

Men i natt drömde jag den värsta drömmen av alla!
Jag drömde att skärmen på min mobil sprack!!
Pjuh! Gissa om jag blev glad när jag insåg att det var en dröm!?
Demoner i all ära men mobilen är helig ;)

Idag har vi varit hem till en kompis och hälsat på lite på förmiddagen.
Hon är en fantastisk vän♡
Sen var vi hem så Fabian fick sova lite för vi skulle till Borlänge och julhandla lite när Robert slutat.

Fabian fick lite nya badleksaker. Och så blev det några ljus med hem från Ikea såklart.
När vi kom hem var jag så trött att jag slocknade i soffan.
Snälla Robert plockade ihop i köket och tog hand om Fabian så jag fick vila lite.

Fabian avslutade sin dag med ett bad med sina nya saker. Dom gillade han.
Vi köpte även en rulle med papper.
Vi fick ett staffli av en kompis förut. Ska försöka imorgon om han kan stå där och rita i sitt ståskal.
Det är lite svårt att komma på vad man ska hitta på när han står i sitt ståskal.
Det finns inte så mycket han klarar av att göra.

Vi har fått finaste julkortet nånsin i alla fall. Sötaste lilla Alice ♡
Fabian har fått ett julkort också som vi inte vet riktigt vem det är ifrån.
Om det är nån som läser här som skickat det så kommer här ett stort tack!!

1 kommentar:

  1. Du har nog rätt i att det är medicinen som "spökar" i dina drömmar. Det tar ju tid för kroppen och knoppen att vänja sig vid en ny medicin. Jag hoppas att det snart ska bli bättre och att du får sova gott och tryggt igen. Kram, Karin.

    SvaraRadera